Welcome ~Selamat Datang

This is the LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 17, 2011

Episod Baru

Episod baru dihidup ku.. mulalah aku menjinakkan diri dlm bidang pekerjaan.. Harap2 aku dpt bahagikan masa yg secukupnya utk stdy dan kerja.. nak cari duit byr audit hostel dan prom nite.. huhu.. Hanya ini yg termampu aku lakukan.. mbanting tulang mcari wang.. Harap kawan2 ku faham keadaanku.. Sokongan korg amat aku perlukan.. Aku kerja bukan suka2 tp kerana betul2 perlukan duit masa ini.. Nak pinjam dari org smpai bila.. Nak bayar balik pun perlu duit juga nanti.. Jadi dikesempatan yg ada semester ni aku terpaksa kerja.. Oleh kerana kerja ni setiap hari jd aku mohon maaf sekiranya xdpt bersama teman2 pergi church.. Kuharap Tuhan mengerti juga.. Hanya dari Dia ku mohon kekuatan supaya beban ku dpt diringan kan.. Sebab hanya Tuhan kekuatan ku... Ku minta jauhkanlah aku dr segala masalah sepanjang bekerja dan berikan ku kekuatan agar dpt ku belajar smbil bekerja.. God please guide my life.. 

from me
Sharon Jane





0 comments:

Post a Comment

Popular Posts