Welcome ~Selamat Datang

This is the LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 31, 2011

You + I = HoneyBee

HoneyBee. i honey u hubby. kita jd HONEYBEE. hahaha.. sy masih ingat lagi saat itu.. pertemuan bermula d airport LCCT.. aduhai.. kazen sy ckp pertemuan yg romantik banget kalo d epot..huhu.. betul ke? romantik la jugak.. timing yg perfect lagi tu.. 10 october 2010 a.k.a 10.10.10 hehe.. pukul 10pm lagi tu.. aww.. anyway.. dialah yg bertakhta dihatiku.. bak kata lagu melayu.. lupa plak penyanyi dia sapa.. hihi.. ni lah dia kawanku, boyfrenku, suamiku, temanku selamanya..ANDREY NYALA ANAK JUBANG.. i love u bee.. muaahh.. ^_^


LOVE make TWO heart as One

Wednesday, July 27, 2011

My Precious One

My precious one..

Born on 30 June 2011 with 2.97 kg of weight. After all that i been through during delivery, all the pain are gone when i heard the first time my baby voice. He is crying at the operation theater. We named he as Nathanael Nalong. He is my life. All my pain and sadness are gone every time i saw him. I love him.

his 1st day
his 1st weeks

at the hospital

with his daddy, Andrey Nyala

with his mummy, me..

in yellow
i love my son and my husband..

Monday, July 18, 2011

KEDEWASAAN

Ketika aku kanak-kanak, aku berkata-kata seperti kanak-kanak, aku merasa seperti kanak-kanak, aku berpikir seperti kanak-kanak. Sekarang sesudah aku menjadi dewasa, aku meninggalkan sifat kanak-kanak (1 Korintus 13:11)



Banyak hal positif yang dapat kita pelajari dari sifat-sifat seorang anak kecil. Misalnya ketulusan dan kepolosan hatinya. Sifat mudah melupakan kesalahan orang lain, tidak mendendam, dan mudah memaafkan. Namun, ada juga beberapa sifat kanak-kanak yang tidak boleh terus kita bawa-bawa tatkala kita sudah menjadi dewasa. Misalnya saja keegoisan, dan sifat mudah menangis apabila keinginannya tidak tercapai.

Rasul Paulus memberi sebuah peringatan bahwa tatkala kita sudah menjadi dewasa, maka kita harus menanggalkan sifat kanak-kanak kita. Sifat kanak-kanak yang seperti apa yang harus ditanggalkan? Yang bertentangan dengan karakter kasih. Jadi, apabila kasih itu sabar maka ketidaksabaran adalah sifat kanak-kanak yang harus kita buang. Apabila kasih itu tidak sombong maka kesombongan adalah sifat kanak-kanak yang harus kita lepaskan. Apabila kasih itu murah hati maka sikap pelit adalah sifat kanak-kanak yang harus kita tinggalkan.

Proses menanggalkan sifat kanak-kanak adalah proses yang akan terus berlangsung seumur hidup. Kedewasaan rohani tidak selalu sejalan dengan bertambahnya usia. Oleh sebab itu, kita harus selalu memeriksa diri dan juga mau mendengar masukan orang lain di bagian mana kita belum mengalami kedewasaan. Dengan demikian, kita terus mengusahakan pertumbuhan rohani kita agar makin hari menjadi makin dewasa oleh pembentukan Tuhan. Satu demi satu menanggalkan sifat kanak-kanak rohani yang masih melekat, dan meminta Tuhan menolong kita untuk diubahkan serta diproses menjadi makin dewasa --RY
TANGGALKAN SIFAT KEKANAK-KANAKAN

GANTIKAN DENGAN KASIH

Friday, July 15, 2011

YANG KECIL SAJA

Bacaan : Filipi 4:10-20

Dua orang ibu tinggal di dekat pelabuhan. Setiap pagi mereka menyiapkan minuman hangat untuk para nelayan yang pulang melaut. Sebagai gantinya, mereka akan diberi beberapa ikan hasil tangkapan. Ibu yang pertama selalu berterima kasih setiap kali diberi ikan kecil maupun besar. Lain halnya dengan ibu kedua. Ia selalu panik jika diberi ikan besar. Katanya, "Maaf, bolehkah saya minta yang kecil saja?" Suatu saat, karena bingung melihat kebiasaan temannya itu, ibu pertama bertanya kepada ibu kedua, "Mengapa engkau selalu menolak diberi ikan besar?" Dengan tenang ibu itu menjawab, "Karena saya tak punya wajan yang cukup besar untuk memasaknya." Ibu pertama tak dapat menahan tawanya, "Bukankah engkau bisa memakai pisau dan memotong-motongnya?"
Seperti dua ibu itu, setiap saat kita diperhadapkan pada hal-hal kecil dan besar, bahkan hal yang sangat besar; hal-hal yang datang dalam bentuk yang menyenangkan, juga yang tidak. Paulus dalam ayat 12 dan 13 bersaksi bagaimana Tuhan tetap berkarya dalam kekurangan maupun kelimpahan hidupnya, dan memampukannya melewati itu semua.
Kita tetap harus menghargai hal-hal kecil. Namun, kita juga jangan menolak impian, pekerjaan, dan pelayanan yang Tuhan percayakan hanya karena kita melihat semuanya itu terlalu besar dan hati kita tidak cukup luas atau iman kita terlalu kecil untuk menerima berkat-Nya. Bukan saatnya lagi "minta yang kecil saja", karena yang kita perlukan adalah kerja ekstra dan keyakinan bahwa segala perkara, seberapa pun ukurannya, dapat kita tanggung dalam Dia yang memberi kekuatan kepada kita --SL

HAL KECIL DAN BESAR DAPAT SAYA TANGGUNG

DALAM DIA YANG MEMBERI KEKUATAN KEPADA SAYA!

Saturday, April 23, 2011

My Love Story


Mula ku mengenal dirinya.. hanyalah melalui YM (Yahoo Messenger).. perkenalan kmi berlarutan beberapa bulan sehinggalah kami bertemu kembali di FB ( Facebook).. disaat itu dia berkata kepadaku dia mencari diriku.. membuka akaun FB semata-mata berharapan dapat menemuiku… hampir setahun kami bersahabat di dunia cyber.. hanya Ym dan FB menjadi penghubung.. disaat aku kecewa kerana cinta dia selalu ada bersamaku.. akhirnya kami bertukar nombor telefon dan berhubung melalui sms dan panggilan jarak jauh.. 

begitu lama akhirnya hatiku terpaut.. kami mengambil keputusan untuk menyatukan dua hati yg jauh pada 14 July 2010. Disaat itu hanya 1 harapanku.. semoga dia menjadi peneman hidupku.. dialah yg terakhir bagiku..

Kami bercinta namun tidak bertemu.. bertapa sengsara perasaan itu.. namun kami harungi walaupun banyak liku-liku.. pertemuan pertama kami sangat ku tunggu-tunggu.. bagaimanakah rupanya pujaan hatiku.. kami berjumpa pertama kali di lapangan terbang (LCCT) dia dating senyum tersipu-sipu.. tarikh itu tidak pernah aku lupa. 10 October 2010 (10.10.10) tarikh bahagia bagiku..

Sekarang kami sudah 10 bulan bersama.. mengharungi segalanya.. pahit dan manis bersama.. ku harap berkekalan selamanya.. hubungan kami berdua.. hanya dirimu ku cinta.. dan ku sayang selamanya..


Andrey Nyala anak Jubang with Sharon Jane anak Kalong

Sunday, April 3, 2011

Tips Berpacaran bagi Orang Kristen


PDF Print

  
1.. Belajarlah untuk mengutamakan Tuhan dalam hidup Anda! Persiapkan diri Anda untuk sebuah pernikahan Kristen! Bacalah Alkitab Anda, berjemaatlah di gereja dimana Anda bertumbuh. Pelajarilah hikmat Tuhan untuk pernikahan, suami-suami dan istri-istri. Alkitab telah memberikan kita satu perintah yang sangat penting untuk bidang ini, yaitu “menjadi pasangan yang seimbang (2 Korintus 6 :14). Pelajarilah ayat ini dan cobalah untuk dapat mengerti arti sebenarnya!

Friday, March 18, 2011

1st day...

wa.... 1st day kerja.. penatnya kaki... yg paling penat kaki dgn pinggang..sbb 6 jam xduduk.. pergi tandas je duduk..huhu... 1st day sy kna kerja bhgn kitchen.. sebab apa?? sebab uniform bahagian servis xda saiz sy..ehehe.. maka dgn itu sy ditempatkan d bhgn kitchen dahulu utk sementara.. salary dia 1jam RM4.. boleh la.. huhu.. lgpun xkerja dr pg.. start kerja 4pm.. balik 11pm.. ok la tu.. huhu.. harap2 sy dpt tahan la utk sebulan.. sy try sebulan dlu.. tp tmpt kerja dia best la.. staff pun baik2.. mau beri tunjuk ajar.. sy time 1st day blum tunjuk belang lg.. masih jd budak baik..ehehehe.. pendiam bebenar.. apa2 pun wish me gudluck k.. bersabar dlm segala hal.. itu salah satu rahsia keberhasilan.. ehehe.. bah.. penat sudah sy.. mau landingkan badan dlu.. lain kali kita sok sek lagi.. nite.. 


with love,
Sharon Jane

Thursday, March 17, 2011

Episod Baru

Episod baru dihidup ku.. mulalah aku menjinakkan diri dlm bidang pekerjaan.. Harap2 aku dpt bahagikan masa yg secukupnya utk stdy dan kerja.. nak cari duit byr audit hostel dan prom nite.. huhu.. Hanya ini yg termampu aku lakukan.. mbanting tulang mcari wang.. Harap kawan2 ku faham keadaanku.. Sokongan korg amat aku perlukan.. Aku kerja bukan suka2 tp kerana betul2 perlukan duit masa ini.. Nak pinjam dari org smpai bila.. Nak bayar balik pun perlu duit juga nanti.. Jadi dikesempatan yg ada semester ni aku terpaksa kerja.. Oleh kerana kerja ni setiap hari jd aku mohon maaf sekiranya xdpt bersama teman2 pergi church.. Kuharap Tuhan mengerti juga.. Hanya dari Dia ku mohon kekuatan supaya beban ku dpt diringan kan.. Sebab hanya Tuhan kekuatan ku... Ku minta jauhkanlah aku dr segala masalah sepanjang bekerja dan berikan ku kekuatan agar dpt ku belajar smbil bekerja.. God please guide my life.. 

from me
Sharon Jane





Saturday, March 5, 2011

mulai dari sekarang sy mau jadi diri sy sendiri.. sy xmau jadi org lain ataupun menjadi seperti kehendak org lain.. melainkan menjadi kehendak Tuhan.. kerana Dia menciptakan sy menurut gambarNya.. ya.. sy mau jadi sepertiNya.. jadi mulai dari sekarang sy adalah sy..seperti yang dijadikan olenNya..



it's me
Sharon Jane

Wednesday, February 9, 2011

The Memory With DMLT200803 Group 3 ~ Gonna Miss You All

 Rozaini Yavosang + Siti Nursalma Shahridan

Zahirah + Siti Rohana

Veronica Berenai Tikoi + Shaparina Abu Bakar

Siti Nur Aishah Rojie + Stepenny Sambang

Sylvia Yaban + Syazwanie

Zubarirah + Zurina

Rosmawati + Washli Lupoh

Voon Moi Lana + Sharon Jane Kalong

Preetalatta + Smitha Marippan

Syafiq Aqram + Ronald Aloysius Premus

Rosanti Ilahang + Salfarinah Rizah

Roslina Utu + Senderella Sumping

Rozalia Siteo + Suhaimi Nuri

Nurul Jannah + Nurul Husna

Siti Khadijah + Vidya Nandini

Peridah Bibi + Pusparajan Doraisamy

Prichie Fernandez + Siti Sumaiyah




inilah muka2 classmate sy d sem 8..hahaaha.. kiut miut semuanya.. apa2 pun semua spoting.. cayalah semua geng ni..coming soon sy nak upload pla DMLT 200803 semuanya 103 org.. itu pun kalo spoting.. anyway.. gonna miss u all guys..

p/s: ejaan yg salah harap dimaafkan..

post by: 
SJK

Monday, February 7, 2011

HoNeY To THe Bee

halo2.. lama x update blog.. bz skit dgn assignment and lap report and test and other thing also.. mmm.. latest news from me?? sy dah berubah..ahahahha.. bukan makin jahat bah tp makin baik.. jadi good girl ni.. start from now sy nak always think positive.. no heart broken anymore.. so to all yg mengenali diri sy.. silalah encourage me jadi yg TERBAIK yg sy dpt buat.. dlm kehidupan peribadi mahupun family mahupun study... huahuhauhauahuahuahua... i'm the best.. chayo!chayo! Sharon Jane..


p/s: lagipun sy dah jadi aunty..ahahaha.. can't wait to see Jazzebell Jane Saripah

Tuesday, January 25, 2011

Bukan Ku Pinta..

kalau kamu sakit kamu minta ka semua tu... penyakit aku ni bukan nya aku pinta.. makin byk penyakit yg aku dapat saat umur aku makin bertambah.. KENAPA???? ada aku minta ka.. bukan ku pinta semua ni.. bukan ku pinta menderita begini..

kenapa kamu semua xpernah faham aku.. kmu xlalui apa yg aku lalui.. di umur muda punya byk penyakit.. mampukah aku hidup mc. org biasa.. MAMPU jawap ku.. tp mcm mana juga aku mau hidup mcm org biasa kalo kamu semua sendiri xpernah pedulikan aku..

pernah kah kmu pikir sejenak.. berapa kali aku menangis dalam sehari.. berapa hari dlm hidupku aku hidup gembira tanpa tangisan.. TIDAK PERNAH... hari yg aku lalui dengan tangisan.. berharap kamu sedar apa yg ku rasakan.. cuba lah kmu memberiku semangat.. ini tidak.. marah2 lagi adalah..

pernah kah kmu telefon bertanya ; kmu dah mkn ubat ka? ubat kmu masih ada? kmu sihat hari ni? ada ka??? aku sangat sakit hati.. sebab kmu sepertinya xpernah prihatin dgn aku.. kenapa??? sebab aku sakit maka aku dibiarkan sahaja.. lebih2 kan mereka yg lain yg lebih bermasalah drpd aku.. demi mereka kamu sanggup buat apa saja.. bagi aku hal sekecil itu pun kmu xdpt buat...

KENAPA??????????????? aku merayu.. tolonglah faham aku.. aku syg kmu semua.. tolonglah sygi aku.. tanpa kmu semua aku xkan ada di dunia ni.. tanpa kmu semua aku xdpt nak teruskan hidup d muka bumi ini.. tolonglah aku.. aku mohon aku merayu.. fahamilah aku...

kmu tau ka betapa sakitnya aku.. hari2 yg ku lalui.. mana mungkin aku bisa benci kmu semua.. kerana kmu lah yg paling aku syg di dunia ini.. kmu tau ka.. kadang2 aku terfikir apa lagi gunanya hidupku ini kalau hanya tempat penyakit berkumpul jak.. kadang2 ku berharap hidupku berakhir.. supaya aku tidak menderita..

oh Tuhan, tolonglah kuatkan aku melalui semua ini.. aku sudah benar2 xkuat lagi.. :'(

p/s: luahan hatiku.. jgn ada yg tsinggung..


insan kesakitan
Sharon Jane

Thursday, January 20, 2011

berapa lama lagi hidupku... :'(

pertanyaan itu sering bermain difikiran setiap yg bergelar manusia yg hidup.. wlpn binatang pun tertanya bila dia akan akhirnya mati..betul tak?? mmm..sy pun mcm tu juga.. pergumulan hidup sy ni xdpt nak lari drpd persoalan tu.. Bilakah??Bagaimanakah??

kamu mesti tertanya2 kenapa sy ckp semua ni.. marilah sy ceritakan.. sy dpt tahu sy menghidap DIABETES pada tahun 2008.. tu penyakit kencing manis kata org kampung..org sains ckp diabetes... penyakit ni kalo dah kronik boleh sebabkan strok dan mati.. huhu..dahsyat kan.. jadi doktor yg rawat sy tu ckp kna jaga diri baik2 sebab time tu bru umur 21thn dah ada diabetes.. pergumulan dia sy kna makan byk2 jenis ubat..
kna kurang mkn gula.. bak kata org xda makan gula.. gula2 pun dah kurang..

selepas tu 2009, satu lagi penyakit jatuh cinta sma sy.. THYROID.. ni penyakit hormon.. sy punya hormon xstabil.. jd kna bagi lagi ubat-ubatan.. bertambah la stok ubat yg sy ada skrg.. pada hujung thn 2010, sy disahkan pula menghidap ASTHMA.. ni penyakit semput mengejut..huhu.. jadi doktor bagi inhaler.. ubat pam asthma..

jadi sekarang sy dah umur 23 thn pada 2011.. penyakit terkumpul dlm badan sy setakat ni ada 3. diabetes,thyroid,asthma.. semua penyakit ni boleh sebabkan maut bila kronik.. makan ubat yg banyak menyebabkan badan sy sgt lemah.. sy cepat lelah dan letih.. emosi pun selalu terganggu.. bak kata org mental jd mcm xstabil dah.. bukan mental je..fizikal,mental dan rohani..semuanya xstabil...dah tu buah pinggang sy pun sy rasa xberfungsi dgn betul.. tp sy belum cek ke doktor..

dan beberapa hari lalu sy terluka d jari gara2 main dgn kwn sy selepas kluar exam hall.. begitu mudah sekali sy terluka dan berdarah.. luka pun xsembuh lagi.. sy heran tp sy xkisah sgt.. hari ni plak masa jln2 dgn kwn td skali lagi jari kiri sy luka.. gara2 beg sy.. terus sy fikir,.. cepat juga sy terluka dan berdarah.. bila balik tu sy mula memikirkan byk benda.. byk persoalan..

adakan penyakit sy bertambah teruk.. sehingga sy senang luka dan berdarah.. mcm mana kalo sy luka teruk di kaki atau tangan.. grenti xdpt sembuh dan terpansa dipotong kaki atau tangan.. mcm mana sy nak hidup.. sy sangat takut dan sedih..

bertambah sedih lagi bila terkenangkan keluarga di rumah.. sekiranya hidup sy xlama.. dpt kah mereka terima kenyataan itu.. sedangkan sy sendiri xdpt terima.. mcm mana mummy daddy sy?? mcm mana adik2 sy.. mcm mana datuk nenek sy.. bila dpt tau sy sakit jak dorg nangis.. jgnkan dpt tau sy sakit
teruk.. huh.. mcm mana bf sy..dpt ka dia terima?? dapat kah dia terima jika sy ckp sy xdpt hidup disisi dia..

mengapa semua ni terjadi pada sy.. sy muda lagi.. kenapa sy.. kenapa penyakit ni perlu ada..???

tp ada ssorg bagi sy 1 ayat dlm bible..2 Korintus 12:7-10;
tetapi supaya aku tidak terlalu sombong kerana penglihatan-penglihatan yang luar biasa itu, aku diberikan sejenis penyakit yang sangat menyakitkan. Penyakit itu alat iblis untuk memukul aku supaya aku tidak terlalu sombong.Tiga kali aku berdoa kepada Tuhan supaya menghilangkan penyakit itu. Tetapi Tuhan menjawab, 'Aku mengasihi kamu dan hal itu sudah cukup bagimu, kerana kuasa-Ku nyata sekali pada masa kamu lemah'. Oleh itu aku lebih suka membanggakan kelemahanku, supaya merasakan kuasa Kristus yang melindungi aku. Aku bersukacita ketika mengalami kelemahan, hinaan, kesukaran, penganiayaan, dan kesusahan, kerana Kristus. Aku bersukacita, kerana pada ketika aku lemah, pada masa itulah aku mendapat kekuatan daripada Kristus.

oleh itu.. apa pun yg kan mendatang aku harus kuat.. Tuhan bersertaku..



luahan rasa hati,
Sharon Jane

Wednesday, January 19, 2011

Believe In Me – Demi Lovato « Song & Lyrics

Believe In Me – Demi Lovato « Song & Lyrics

I’m losing myself tryin? to compete

With everyone else instead of just being me
Don’t know where to turn
I’ve been stuck in this routine
I need to change my ways
Instead of always being weak

I don’t wanna be afraid
I wanna wake up feeling beautiful today
And know that I’m okay
?Cause everyone’s perfect in their usual way
So you see, I just wanna believe in me
La, la, la, la, la, la, la, la

The mirror can lie
Doesn’t show you what’s inside
And it, it can tell you you?re full of life
It’s amazing what you can hide
Just by putting on a smile

I don’t wanna be afraid
I wanna wake up feeling beautiful today
And know that I’m okay
?Cause everyone’s perfect in their usual way
So you see, I just wanna believe in me

I’m quickly finding out
I’m not about to break down, not today
I guess I always knew
That I had all the strength to make it through

And I cannot be afraid
I’m gonna wake up feeling beautiful today
And know that I’m okay
?Cause everyone’s perfect in their usual way
So you see, now, now I believe in me
Now I believe in me


tak puas hati...huh..

ni nak luahkan perasaan tak puas hati terhadap warden.. huhu.. sory warden tapi sy terpaksa meluahkan apa yg terpendam... arrrggghhhhhhhh.... kenapa sy ckp xpuas hati??? memang la.. ni semua pasal warden yg xbertanggungjawab di hostel.. suka hati dia jak mengarah org sana sini..pastu student nak contact dia xdapat.. pergi cari ke rumah dia xda.. apa punya warden.. dah tu kalo ada student yg sakit..kena bgtau warden minta bawa pg hospital.. tp kalo xdpt contact dia mcm mana,.. nak biarkan student kesakitan jak ka.. smpai mati??? huh.. panas ni.. dah tu xpa kalo siang2.. kalo mlm mcm mana?? dah la xdpt kuar hostel after 10pm..

sebagai student memang ktorg kna ikut undang2 kolej..tp kalo tu warden xbekerjasama dgn student nak buat mcm mana.. tu la ramai student memberontak.. xmau ikut undang2 sebab dorg dh xda cara lain nak luah apa yg dorg rasa selain dr perbuatan mereka..

dah tu yg ke-2 plak..rasa xpuas hati dgn senior.. bukan senior sy jak. kwn2 yg lain pun mcm tu.. dah abis stdy trus kuar dr hostel.. segala bil xsettlekan.. audit rumah pun x jd dorg xperlu byr segala kerosakan.. jd dorg lepas mcm tu jak.. perlu ka dibiarkan.. kalo ikut hati dah sy cari dorg2 ni..tp dah xdpt dah nak cari.. sbb dorg bukan bodoh.. smpai ada senior yg tipu kmi suruh byr bil.. tpksa bank in utk dia smpai RM200... tp xda dia byr apa2 pun.. apa jenis org mcm ni.. nak duit minta jak..jgn menipu..

entah sampai bila lah sy kena tahan dgn situasi mcm ni... xpa.. sabar jak Jane.. 4 bulan lagi ko berada di sini.. lepas ni.. xda dah masalah dgn warden dan senoir dgn kolej..huhu.. masalah lain plak akn dtg nanti.. jd tu belakang kira beb.. huhu.. harap2 lah ni warden sama ni senior mendapat kesedaran tentang tanggungjawab dorg.. dah besar panjang.. dah berbulu kata org..xkan xpandai pikir..

apa2 pun peace no war.. ;)

yang xpuas hati,
Sharon Jane

Saturday, January 15, 2011

Sad Day

today is a sad day.. sebab ada free call Ney call B.. tapi last2 terbegaduh la pulak.. kenapalah selalu mcm ni.. kenapa pengakhiran dia mesti begini.. Ney mudah tersinggung B mudah terasa.. last2 dua-dua xda mood.. mmm..sad la kalo mcm ni selalu.. hubungan yg kita pertahankan ni dah bertahan sehingga sekarang.. dah 7 bulan.. Ney harap hubungan ni akan berkekalan.. lebih lama dari ni..

Tuhan tolonglah.. berilah petunjuk.. adalah ini yang terbaik utk kami.. Engkau berilah kami hati yg saling mengasihi dan rendah hati.. supaya kmi xpunya ego dan dpt pertahankan hubunga
n kami ni..

Tuhan, sehingga saat ini, adalah dia adal
ah orgnya yg Engkau sediakan utk sy.. Berilah sy petunjuk..
sy buntu..sy sayang dia Tuhan..





with love,
Sharon Jane (Honey)

Friday, January 14, 2011

Intro to Sharon Jane


Wachaaaaa!!!!!!!!

Dahsyat kan.. terus kena karate... ehehe.. Halo.. sikit info tentang sy.. Nama sy Sharon Jane. Lahir 27 April 1988. Berasal dari Bintulu Sarawak.. Sekarang menuntut di sebuah kolej perubatan d Selangor.. Huhuhu..nak jadi CSI konon la...

Sy tulis blog ni sebab adik sy rekemenkan.. dia ckp boleh tempa luahkan perasaan takut kalo luah d FB org menyampah pulak kan..akakka.. ada betul jugak tu.. so tujuan sy tulis blog ni adalah utk suka2 dan sekadar memenuhi masa terluang.. juga apa yg ditulis adalah dari luahan hati seorang in san bernama Sharon Jane.. akaka..

Sy suka ketawa dan menangis so jgn heran la kalo baca blog sy yg akan datang.. Sekian dulu lah intro yg xseberapa ni.. xtau nak ckp apa lg dah...miahahha.. Bye.....


Sincerely,
Sharon Jane

Popular Posts