Welcome ~Selamat Datang

This is the LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 25, 2011

Bukan Ku Pinta..

kalau kamu sakit kamu minta ka semua tu... penyakit aku ni bukan nya aku pinta.. makin byk penyakit yg aku dapat saat umur aku makin bertambah.. KENAPA???? ada aku minta ka.. bukan ku pinta semua ni.. bukan ku pinta menderita begini..

kenapa kamu semua xpernah faham aku.. kmu xlalui apa yg aku lalui.. di umur muda punya byk penyakit.. mampukah aku hidup mc. org biasa.. MAMPU jawap ku.. tp mcm mana juga aku mau hidup mcm org biasa kalo kamu semua sendiri xpernah pedulikan aku..

pernah kah kmu pikir sejenak.. berapa kali aku menangis dalam sehari.. berapa hari dlm hidupku aku hidup gembira tanpa tangisan.. TIDAK PERNAH... hari yg aku lalui dengan tangisan.. berharap kamu sedar apa yg ku rasakan.. cuba lah kmu memberiku semangat.. ini tidak.. marah2 lagi adalah..

pernah kah kmu telefon bertanya ; kmu dah mkn ubat ka? ubat kmu masih ada? kmu sihat hari ni? ada ka??? aku sangat sakit hati.. sebab kmu sepertinya xpernah prihatin dgn aku.. kenapa??? sebab aku sakit maka aku dibiarkan sahaja.. lebih2 kan mereka yg lain yg lebih bermasalah drpd aku.. demi mereka kamu sanggup buat apa saja.. bagi aku hal sekecil itu pun kmu xdpt buat...

KENAPA??????????????? aku merayu.. tolonglah faham aku.. aku syg kmu semua.. tolonglah sygi aku.. tanpa kmu semua aku xkan ada di dunia ni.. tanpa kmu semua aku xdpt nak teruskan hidup d muka bumi ini.. tolonglah aku.. aku mohon aku merayu.. fahamilah aku...

kmu tau ka betapa sakitnya aku.. hari2 yg ku lalui.. mana mungkin aku bisa benci kmu semua.. kerana kmu lah yg paling aku syg di dunia ini.. kmu tau ka.. kadang2 aku terfikir apa lagi gunanya hidupku ini kalau hanya tempat penyakit berkumpul jak.. kadang2 ku berharap hidupku berakhir.. supaya aku tidak menderita..

oh Tuhan, tolonglah kuatkan aku melalui semua ini.. aku sudah benar2 xkuat lagi.. :'(

p/s: luahan hatiku.. jgn ada yg tsinggung..


insan kesakitan
Sharon Jane

1 comments:

Sandra Jane said...

u must be strong..sya xsakit..tp sya tahu apa yg kamu lalui..i know it..God will owes be by ur side..we all love u..May God Bless..

Post a Comment

Popular Posts